Are my legs still there?

Jag dog inte! Vi började i ganska lagom takt (lagom för mig men ganska långsamt för Robin haha!) men sen så kände jag att jag kunde vara lite snäll mot honom så vi ökade takten ganska rejält och det känns i benen nu men fyfan vad bra det känns! Så underbart att gå längs strömmen och inte inne i stan som jag gjorde förut. Jag har duschat och även tittat på the real housewives of beverly hills och top model så nu ska jag börja göra iordning mig inför kvällen! Kommer inte hinna lägga upp bild innan tror jag men annars kommer det nog bilder imorgon. Hade ju tänkt övningsköra idag också men det hinner jag inte nu så det får bli imorgon så alla ni som bor i Norrköping kan vara ute på vägarna idag för idag är det säkert haha! Ha en bra kväll alla ni!
 
Jag och min andra prins myser <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!