Are changes always good?

 
Jag tittade på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars idag och det blir mer och mer spännande för varje avsnitt. Denna man är ju med i serien och spelar Ezra Fitz och idag blev jag lite orolig. Nu verkar det som att han verkligen verkar ha något att göra med allt det dåliga som händer och jag gllar det inte för han får inte försvinna. Jag älskar honom i serien, han spelar en av dom bästa karaktärerna!
Alla ni tjejer som inte tittar på serien... TITTA! Börja från avsnitt ett så kommer ni fastna.
 
Nu sitter jag och tittar på so you think you can dance och bara degar men om en timme är det slut och då blir det att sova för min del! Hoppas att ni har haft en lika bra kväll som jag har <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!