Still breathing.

Hej alla fina därute som fortfarande läser!
Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera och det är jag väl medveten om men jag hade semester och sen fick jag bara en konstig känsla för jag visste inte riktigt vart jag skulle börja! Vad som skulle skrivas om först så jag lät tiden bara gå dumt nog. Nu tar vi tag i detta!

Ni har fått se bilder på shoppingen från london som va första resan och efter det spenderade vi några dagar hemma igen innan det var dags att åka till Tyskland till mina föräldrar. Känner att det inte är så kul att läsa så jag slänger in en bildbomb istället så att ni får se allt spännande istället! Vad sägs? jaa, ni har ju inget val egentligen ;)

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!