There is good food and GREAT food.

Kom hem nyss efter utbildningen. Blev hämtad av pojkvännen som hade med sig en matlåda till mig som hans pappa hade fixat precis som igår och precis som igår så är det så jäkla gott att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Vill inte att maten ska ta slut!!! Det är någon slags pastagratäng men lite annorlunda än de man ätit innan, mer smaker. Underbart gott är det iaf. Skulle kunna skriva ett helt inlägg om maten men så ska det inte bli nu.

Utbildningen idag gick bra men nu har jag skrivkramp i handen för det var bara en massa powerpoint slides som skulle skrivas av. Det gick bra iaf!

Imorgon ska vi fotograferas för våra anställningskort och det ska bli så skööönt att få dem för just nu måste man alltid vänta på att någon ska öppna dörrarna åt en, man kommer inte in någonstans utan kort!

Så vad händer nu? Jo, skönhetssömn står på schemat!

Goooooodnatt fina människor!

Hur gosigt ser inte det är ut?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!