Six months is a long time but not if it's six months of pure love.


Kom på att jag även ville berätta att jag och min pojkvän firar 6 månader på lördag. Alla som känner oss tror att vi har varit tillsammans mycket längre men så är det inte! Vi kände inte varandra alls innan sommaren men nu känner vi varandra ut och in, finns inget som han inte vet om mig och jag vet allt om honom och vi har ett otroligt underbart öppet förhållande vilket är så skönt. Det finns inget som jag inte vill berätta för honom och så fort någonting händer mig så är han den första människan jag ringer eller smsar och berättade det för. Det kan vara allt från att jag precis har snubblat på någonting eller bara att jag saknar honom så otroligt mycket... Han är helt klart min andra halva och jag släpper inte honom <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!