Productive day, but still good.

Hello again!

Vad har jag gjort idag? städat. Jag satte igång med tvätten kl. 7 imorse, lät pojkvännen sova ut eftersom att han brukar gå upp tidigt annars när han går till jobbet så jag smög iväg själv. Andra gången jag gick upp hade jag tänkt fixa lite snabbt och sedan göra american pancakes till pojkvännen men då överraskade han mig i tvättstugan helt nyvaken haha!

Efter det drog vi igång med det stora. Plockade undan alla julsaker och sedan STORstädade vi hela lägenheten så nu doftar det underbart och det är sååå fint hos oss!

Nu ska jag och killen spela Pokemon tillsammans så vi hörs sen! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!