New number is the old number.


Vaknade imorse av en jobbig ringsignal som visade sig vara våran hemtelefon. Bestämde mig för att INTE gå upp och svara eftersom att jag ville sova vidare men nä, det fick jag ju inte. Började ringa för fullt så tillslut gick jag upp och svarade. Vi brukar ha olika faxar som ringer men då piper det bara när man svarar så det är jag ju van vid men idag så började någon prata med mig helt plötsligt i andra luren! Han sökte ett företag som hette något som jag inte kommer ihåg nu...
Vårat number som vi har nu är ett gammalt företags nummer som gick i konkurs men ändå så ringer folk till det.
Efter det samtalet blev det samtal till telia för att jag va så förbannad att jag hade blivit väckt! Väl framme efter kön så hade jag ju hunnit lugna ner mig och insåg att det enda man kan göra är ett nummerbyte men det vill jag ju inte heller för vi har faktiskt ett jättebra nummer. Lätt att komma ihåg och lätt att säga... (ja, sånt spelar ju roll!)
Sa att jag skulle fundera på saken och återkomma...

Igår skrev ju jag att jag satt och väntade på att killen skulle höra av sig på skype och det skrev jag runt 22-tiden men vi skypeade inte förens kl. 03 på natten för det blev lite strul på flygplatsen så jag är inte riktigt säker på hur jag kan vara så här pigg just nu. Somnade inte förens kl. 4 och vaknade 8...

Vi får se hur denna dag går! Kanske tar en powernap innan jobbet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!