Love the start of week-ends.

Nu är jag pigg efter en god frukost för som vanligt vaknade jag upp imorse runt 8 halv 9, satte mig vid datorn men va tvungen att strunta i det för att magen kurrade så mycket att jag höll på att flyga av stolen! Tog några mackor och oboy och satte mig i soffan och bara mös, underbar morgon! Ska börja packa ihop lite saker snart och sedan göra iordning mig för att sedan dra till Linköping. Ska nämligen luncha med killen som jobbar i linköping och Thuy som kommer från Stockholm för en jobbintervju! Kul att träffa båda två och få gooood mat och det säger jag inte för att jag inte har ätit god mat på senaste tiden för ni skulle ha sett lasagnen min fina kille gjorde igår... lycklig tjej säger jag bara! Helt underbart god va den och han har aldrig lagat mat innan vi flyttade ihop... mm juste!

Nu ska jag hoppa in i duschen så får vi se om jag hinner skriva innan utbildningen igen! Har ju prov idag och jag är faktiskt lite nervös men det kommer nog gå bra.

Bra sagt (Weheartit)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!