Love the evenings.

Jag ÄLSKAR kvällarna hemma. Jag älskar att laga mat med killen, plocka undan disken och sedan inte göra någonting utan bara sitta i soffan och mysa. Man får in vanor när man har bott med varandra ett tag och det är en av de mysigaste saker som finns. Efter att vi har ätit på kvällarna brukar killen gå iväg och spela en stund och då passar jag på att titta på CSI (han gillar inte att se sånna serier) och sedan kommer han och sätter sig hos mig igen och då myser vi med något gott till efterrätt!

På torsdagar brukar vi tända ljus och mysa hela kvällen och bara vara med varandra vilket jag tycker att alla par behöver. Man kan en massa saker att göra men en kväll i veckan ska man ha för varandra och inget ska kunna förstöra det.

Got to love... LOVE ;)


Kommentarer
ISABELLA CELANDER

sv: haha tack gull! :)

2012-01-03 12:51:34
URL: http://bellacelander.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!