I'm not dead, just really living life.

Nu är jag tillbaka! Jag har inte gått och dött eller något sådant utan jag har bara haft en massa annat att göra så jag prioriterade inte bloggen först. Shame on me? yes, i know.

I fredags var ju killen ledig också så då började vi spela....(trumvirvel)... POKÉMON! Det är hur roligt som helst!!! Man blir lite beroende för igår natt drömde jag faktiskt om pokémon. Samanlagda speltid är nu nästan 15 timmar och fler ska det bli för vi har bara kommit halvvägs!

Lördagen spenderade vi först hos Robins pappa som behövde hjälp med lite grejjer och sedan hade vi det bara mysigt hemma. Vi spelade mer pokémon och gick sedan och köpte glass, en helt perfekt lördag!

Söndagen... den va magisk. Ja, det kanske låter fjantigt men det är sant! Min fina pojkvän ställde sig i köket och lagade fläskfilégryta med kantarellsås och potatisklyftor till oss och gissa om det vart gott!!! Har aldrig ätit något godare! Sedan öppnade vi en flaska rött och bara satt och njöt av varandras sällskap och maten. Älskar sådana stunder för då kan man inte undvika att bli lite nykär ;) Nu snackar jag alltså om en kille som aldrig har lagat mat försut när han bodde hemma. Han flyttar ihop med mig och tar helt och hållet över rollen som kock hemma och ALLT han lagar är helt felfritt. Den här killen är perfekt på alla sätt och jag släpper honom aldrig! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!