How did it go?

Såå nu är jag hemma efter intervjun som gick jättebra! Imorgon blir det informationsmöte och om det känns bra där blir det ytterligare en intervju på fredag och så börjar man på måndag om allt går bra. Snabba puckar, det gillar vi!

Ni skulle sett hur jag yrade runt för att hitta till intervjun! Det roliga är ju att jag hade varit exakt lika lost i Stockholm där jag är uppvuxen för mitt lokalsinne är lika dåligt som farten på en snigel... helt värdelöst men tillslut kommer jag alltid fram. Jag gick och gick och frågade mig fram men ingen verkade veta vart jag skulle! Tillslut hittade jag en man som såg ut som om han hade blivit överkörd av en gräsklippare som dock var snäll nog och tog fram sin iphone för att visa mig vägen. Var jag ens i närheten? No, sir. Helt åt helvete var jag och det var 8 min kvar tills intervjun skulle börja så jag började småjogga samtidigt som jag försökte ringa och meddela att jag skulle bli lite sen för att jag var vilse. 5 min sen vart jag dock bara så det var inte så farligt och när jag kom fram skrattade de för att de tyckte att jag såg stressad ut... no shit!

Nu är jag hemma i värmen igen och duktig som jag är delade jag ut en massa CVn på vägen hem från intervjun så nu känns det bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!