Friday, at last we meet again...


En halvtimme sedan drog killen till Alvesta för att jobba där idag och jag sitter vid hans dator och fryser häcken av mig. Lite konstig är man ju för när jag väl har satt mig vid datorn KAN jag inte bara ställa mig upp och hämta nåt varmt att ha på mig utan jag sitter hellre kvar och fryser för att jag kommer på en massa saker jag vill kolla på internet... weird? yes.

Idag gäller det. Nu har jag haft utbildning i en vecka så idag blir det prov på det vi har lärt oss. Jag kan det mesta men det finns en grej som inte sitter men jag tror inte att det är så viktigt att kunna heller så jag håller tummarna för att jag har rätt!

Hur underbara är inte fredagar?! Ikväll efter utbildningen blir det mys med min älskling som jag har saknat för att vi har setts max 2 timmar per dygn. Imorgon blir det dop för våran del, VI ska inte döpas men vi ska på dop haha... och sen ska vi spela massa pokémon och bara vara med varandra!

Nu ska jag äta lite fruuuukost för min mage kurrar så mycket att jag nästan flyger av stolen men vi hörs lite senare!

Saknar dig Robin om du läser det här <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!