A list about 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag jobbade som funktionär på en reggae festival (Öland Roots) och jag är inte ens ett strt reggae fan ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade tyvärr inga nyårslöften men jag tycker att året har varit otroligt lyckat!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men några blev gravida så det blir några bebisar iår :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur va!

5. Vilka länder besökte du?
Italien och Tyskland :)

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Mitt år började dåligt men slutade bättre än jag kunde anat så det här året vill jag bara göra en massa saker och beslut som gör mig lycklg och som känns rätt! Dessutom så vill jag ha ett stabilt jobb som jag känner att jag vill fortsätta med i framtiden. Det finns lite fler saker jag vill ha men de nämner jag inte här innan det är dags!

7. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14:e februari (Thuy och jag hade båda blivit singlar så vi bestämde oss för att fira alla hjärtansdag ihop med tjejmiddag och då blev vi jättebra vänner!), 15-20:e juli (träffade, lärde känna och blev överraskad av Robin;)), 28:e juli (blev tillsammans med Robin<3), 20:e augusti (jag och Robin åkte till Sardinien), 23:e september (jag flyttade till Norrköping och blev sambo med Robin)... det är nog de datumen jag inte kommer glömma!

8. Vad var din största framgång 2011?
Flytten från Stockholm, hittade min framtida man, har ett ställe jag kan kalla HEM istället för att bara flytta runt en massa till olika andrahandslägenheter och så lärde jag känna mig själv mer än jag gjort tidigare och det känns som att jag verkligen har blivit vuxen nu och är redo att ta mitt ansvar istället för att bara festa runt och den känslan är helt obeskrivlig :D

9. Största misstaget?
Att jag inte avslutade mitt förra förhållande mycket tidigare! Men det som är gjort är gjort och det har ju format mig till den jag är nu på något sjukt sätt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förkyld men inget allvarligt annars vilket är ett mirakel med tanke på hur extremt klumpig jag är!

11. Bästa köpet?
Våran säng som vi har nu för det kan vara den mest perfekta, skönaste, underbaraste och dessutom snyggase sängen som finns!!! Känslan när man får lägga sig på kvällen är underbar!!!


Den här sängen har vi med förvaring på båda sidorna och bokhylla i sänggavel och så har vi världens mjukaste madrass med fluffigt täcke och jättefluffiga kuddar! Älskar att jag och killen har samma smak när det gäller sånt ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag är faktiskt inte säker men jag tror nog att mest pengar gick åt när vi flyttade eftersom att mycket behövde köpas. Jag brukar vara bra på att shoppa men jag har faktiskt inte shoppat SÅ mycket i år!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad
Min fina pojkvän som tänker precis som mig och vill exakt samma saker! Mina vänner och familj får vi inte glömma, speciellt min pappa som ställer upp i vått och torrt! Utan honom hade jag aldrig klarat mig <3

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Party Rock Anthem - lmfao, Veronica Maggios låtar, Danza Kuduro och även Ju Mer Dom Spottar - Kaptem Röd.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det är blandat för i börjat var jag ledsnare men i slutet definitivt gladare än tidigare!!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hade jag kunnat hade jag nog rest mer och speciellt nu i vinter men man måste ju ha pengar för det också ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag inte hade behövt flytta så många gånger som jag gjorde för då hade jag kanske känt mg mer hemma nånstans och även velat komma "hem" efter jobb och annat. Istället valde jag att sova borta så ofta jag kunde men nu är den saken ändrad, tack vare min prins!

18. Hur tillbringade du julen?
Jag och Robin åkte till tyskland och umgick med mina föräldrar. Vi hade det mysigt med god mat och en dag på stan vilket passade mig hur bra som helst!

19. Blev du kär i år?
Det kan man ju lugnt säga!!! Head over heels in love är inte ens tillräckligt för att förklara hur jag känner för Robin <3 <3 <3

20. Favoritprogram på TV?
Så svårt att säga! Jag har tittat mycket på The Big Bang Theory, How I met Your Mother, ANTM, Pretty Little Liars och True Blood men allt det är på datorn ;) Ungdomar nuförtiden! haha ;D

21. Bästa boken du läste i år?
Dubbelspel av James Patterson och Geim av Anders de la Motte får delad första plats!

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmmm... måste nog säga Veronica Maggio eftersom att jag normalt inte brukar ge svensk musik nån chans men jag blev kär i hennes låtar!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nej, inte när jag fyllde år! Hade inte en bra födelsedag faktiskt men i julklapp fick jag allt jag önskade mig och så mycket mer! :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nope, ingenting! Jag fick allt :D

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag va på Fatburen men ett gäng och drack vilket jag ångrade ganska grovt dagen efter på jobbet för det var en av de värsta bakfyllorna jag har varit med om!!!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, faktiskt inte! Lärde mig mycket förra året och det var genom allt som hände mig och allt jag gjorde så jag är glad för allt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
haha stil?! Säger nog som min pojkvän: jag har en egen stil men ändå ganska simpel för jag gillar inte extrema saker men färgglatt ska det vara! Ju fler färger, desto bättre!

29. Vad fick dig att må bra?
Robin, vänner, familj, jobb och zuuuuumba haha!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha bra fråga! Kommer alltid ha en crush i Joaquin Phoenix ;)



31. Vem saknade du?
Mina föräldrar som bor i Tyskland!!!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart Robin <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!