You've got to be brave.

Idag gjorde jag någonting som jag har velat göra ett bra tag nu och jag kan ju säga att jag inte hade gjort de om inte killen hade pushat mig. Jag tonade håret! Meningen var att jag ville ha lite röda nyanser i mitt svarta hår så vi åkte iväg till Maxi idag för att köpa färg. Väl framme hittade jag den perfekta färgen men insåg sen att det endast var toning. Tvekade lite för jag vet att håret kan förstöras av toning men det fick bli den ändå. Nu i efterhand så hade jag velat färga istället för jag är sjukt nöjd med färgen så det är ju synd att den försvinner om några veckor. Tummen upp till pojkvännen iallafall som gjorde allt! Han tror att jag blev missnöjd för att jag gnällde om varenda lite grej han gjorde men jag tycker att han gjorde det jättebra! hade inte kunnat göra det bättre själv!

Tänkte lägga upp en bild men det är så svårt att få med det röda på bild om man inte är ute i solljus för mtt hår är så mörkt men jag ska försöka lite senare, i promise!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!