Weddingplanner.

Ni ska bara veta vad jag gjorde igår kväll... Killen drog ut med sin kusin och jag hade sett filmen Bridewars under dagen så jag började fundera på bröllop och hela den biten. Vi är inte förlovade men vi ska spendera våra liv ihop så det kommer ju antagligen leda till det. Jag började fundera på hur det är att planera ett bröllop så då fick jag en idé. Jag ska planera mitt bröllop! Satte mig med block och penna på sängen framför datorn, drog på lite skön musik och började (läs: började tänka). Jag visste inte var jag skulle börja! Så jag gjorde det som inte ska göras... jag googlade "planera ett bröllop"... haha!

Fick upp att man ska planera en budget men det va helt omöjligt så jag satte igång med lokal till festen istället. Jag kan ju säga att det är tur att jag började redan igår för jag kan gifta mig om 5 år för jag kommer behöva dessa 5 år att planera det perfekta bröllopet.

De flesta tjejer drömmer om det perfekta bröllopet men jag vill ha det perfekta bröllopet för mig och min kille, inte bara för mig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!