Small things mean more than you think.

Nu kan jag berätta vad jag hade planerat. Jag va på stan idag och köpte två tröjjor till killen som jag hittade och visste skulle passa honom jättebra! Dessutom firar vi 7 månader idag så det passade ju perfekt!
Kände att jag va sugen på något nytt så jag skrev små lappar som jag gömde på olika ställen i lägenheten så att det blev som en tipsrunda för honom och jag kan säga att det blev hur lyckat som helst! Jag var mer spänd än vad han var men han tyckte att det var jätteroligt att gå runt i lägenheten och sen hitta presenterna. Definitivt något jag kan tipsa om bara för att göra det lite roligare om ni vill överraska någon. Det ska iallafall göras om hos oss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!