Just shoot me.

Äntligen är jag hemma från jobbet och jag har en fet klump i magen... Hela dagen gick jättebra förutom sista halvtimmen när en av våra coacher satte sig bredvid mig för att: medlyssna. Hjärtat åkte upp i halsen och jag ville bara springa därifrån för man är fortfarande så osäker och rädd att man ska ge kunden fel information och nu sitter en till person bredvid dig som ska lyssna på ALLT du säger... nej, tack! Det gick ju precis som jag trodde... Sa helt fel och allt gick åt helvete nr jag faktiskt visste hur det skulle vara egentligen! Var så nervös att allt blev fel i hjärnan och jag fick totalt hjärnsläpp. Efter det hade jag en klump i magen och mådde allmänt dåligt och det jag fick höra innan jag gick var att de ska lyssna hela dagen imorgon också... kul.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!