To sick to even move.

Det blev inget bloggande igår för jag vaknade upp med 39,5 graders feber och det höll i sig ett bra tag. Jag kunde inte ens flytta min arm för det sände ut smärtsignaler i hela kroppen som gjorde att jag bara började böla. Låg i sängen till kl. 12.30 utan att röra mig en enda centimeter. Jag kände att magen började kurra någongång runt 11 tiden så kl. 12.30 var det bara att dra upp sig själv ur sängen. Som tur är har min fina kille köpt en massa blåbärssoppa till mig för det är typ den enda jag har fått i mig de senaste dagarna och det är så jäkla gott! Det sjuka (haha sjuka, bra ordval) är att jag är helt täppt i näsan, känner inga dofter eller smaker överhuvudtaget men blåbärssoppan känner jag. Känner precis hur den smakar och doftar! Underbart är det!

Nu kurrar magen igen så det blir att få i sig någonting mer och idag mår jag bättre så det kanske kan bli annat än barnmat!

Får man vara så här söt?! Vinnie, våran söta tjej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!