The winners over the years.

Satt och gick igenom alla vinnare av America's Next Top Model för att se om man kommer ihåg alla och jag kommer ju ihåg hur de ser ut när man får se en bild men namnen hade jag glömt helt på de flesta så here we go.

Säsong 1

Adrienne Curry

Säsong 2

Yoanna House

Säsong 3

Eva Pigford

Säsong 4

Naima Mora

Säsong 5

Nicole Linkletter

Säsong 6

Danielle Evans

Säsong 7

CariDee English

Säsong 8

Jaslene Gonzalez

Säsong 9

Saleisha Stowers

Säsong 10

Whitney Thompson

Säsong 11

McKey Sullivan

Säsong 12

Teyona Anderson

Säsong 13 (petite cycle)

Nicole Fox

Säsong 14

Krista White

Säsong 15

Ann Ward

Säsong 16

Brittani Kline

Säsong 17 (All-Star cycle)

Lisa D'Amato

Det va alla vinnare och jag längtar redan till nästa säsong! Min absolute favorit är Nicole Fox för hon va grym genom hela säsongen och inte en riktig b**** som de flesta andra tjejer och dessutom är hon SNYGG vad hon än gör.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!