Such a bad loser.

Jag är är en dålig förlorare. Punkt slut. Stackars min pojkvän som står ut med mig och jag förstår faktiskt inte hur han gör det. Han förtjänar guld för det.

Vi spelade nyss alfapet och jag förlorade så hårt. Kände hur det började koka inombords bara för att killen började asgarva när han lyckades lura mig och fick 32 hela poäng för ett ord med två bokstäver. Fyyyfan! Trodde att jag skulle explodera. Egentligen så blir jag ju glad för andra och jag har inga problem att hjälpa andra heller under spelets gång men jag HATAR att förlora. Det är ju ganska vanligt att det är så men det är verkligen någonting som jag ska jobba på för det kan inte vara så illa som det är.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!