So much love.

Kom hem från jobbet idag och hade fått ett sms av killen där det stod att jag skulle ringa honom när jag va hemma. Ringde men fick inget svar så jag tänke testa igen efter en stund men då öppnas ytterdörren helt plötsligt. jag trodde först att det var byggare som ville in och installera fiber hos oss så jag gick ut för att kolla och där står min underbara pojkvän med en ros i handen! Hur jäkla söt är inte han?! Fick även ett jättefin kort, en sten som det står Min Ängel på och en klubba!

Älskar dig Robin, du är verkligen mitt allt och du vet precis hur du ska göra mig till den lyckligaste människan på jorden! <3 <3 <3

Hoppas alla har det fint med sina nära och kära! Ikväll ska vi ut och äta middag och bara njuta av varandras sällskap!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!