Sleepyhead? not yet.

Kan verkligen inte sova så det får bli att sitta framför datorn ett tag. Jag har på senaste tiden blivit helt beroende av wordfeud igen och jag kan inte låta bli. Så fort jag får tid över sitter jag med mobilen i handen och jag får nästan abstinens när det har gått lång tid utan någon händelse. Vad är det som händer?! Men det är ju så jäkla kul! Det är samma med vanliga sällskapsspel. Jag blir helt beroende och riktigt besviken när andra inte vill spela längre för jag skulle kunna köra hur länge som helst. Nu lät det där nog snuskigt men jag menade faktiskt spela sällskapsspel...

Ja vad händer annars i mitt huvud just nu? Jag är helt besatt av alla som ska få barn. Tycker att det är hur gulligt som helst och nu är jag uppe i 5 pers som jag känner som ska få barn detta år och 3 av dessa par har nyligen förlovat sig. Det är roligt att följa deras liv (på facebook) bara för att man vet vilka personerna är. Mysigt på något sätt. Känner själv att det dagen då vi bestämmer oss för att skaffa barn ska verkligen vara den lyckligaste dagen i vårat liv. Det ska inte finnas några bekymmer (pengar eller saker vi inte kommer få göra) utan allt ska vara bra och vi ska känna att vi klarar av det som väntar oss. Längtar lite för jag vet att vi skulle klara det hur bra som helst men det är ju självklart mycket mer än bara mys och gos med en liten bebis.

När dagen är inne så kommer den vara perfekt.
Känner att jag hoppar från ämne till ämne så det kanske visst är dags att sova men först ska jag... spela lite wordfeud!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!