My dark day.



Usch idag känner jag att jag inte är på topp. Jag har fortfarande ont i huvudet och ute snöar det så helst av allt skulle jag vilja vara hemma hela dagen och mysa under täcket och se film efter film men neeej, jag måste till jobbet. Smsade min utbildare och frågade vad vi ska gå igenom idag om jag av någon anledning skulle behöva stanna hemma och fick veta att vi ska ha säljutbildningen idag så det är bara att dra till jobbet.

Jag har inte mått dåligt på jättelänge. I måndags va det en kille som halvt nös på mig i bussen så det är väl det då. Tack främling, för att du smittade mig precis innan min födelsedag.

Inte vara negativ va det ju, jag försöker verkligen! Så nu klär jag på mig och fixar mig och drar till jobbet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!