More changes.

Jag fick ju ett ryck några dagar sedan att jag ville färga håret och idag var det killens tur! Helt plötsligt så kom han på att han ville färga så vi gick iväg till hemköp för att hitta någon färg som passade. Han var sugen på rött men jag kände att det var min uppgift att sätta ned foten så det fick bli brunt! Jag tycker att det passar honom jättebra! Så här såg han ut innan...

Så här ser han ut nu! Blev kastajebrunt!

 

Håller på att tvätta nu men allt borde vara klart nu så jag ska hämta tvätten, duscha och sedan är det sängdags och mys med killen för mig! Godnatt när det väl är dags.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!