Love and snow, perfect combination.

Kom precis hem efter  en underbar middag på texas longhorn (som förövrigt ligger 2 min ifrån oss, skönt!). Det var egentligen meningen att jag skulle planera dagen idag men killen tog kommando så jag fick inte (läs: behövde inte) göra nåt! Han hade bestämt att vi skulle äta ute och gud vad gott det va! Jag åt revbensspjäll med pommes och han tog en hamburgare med pommes.

Det har varit en perfekt dag enligt mig och nu sitter jag på sängen framför datorn och äter min goda klubba som aldrig tar slut!

Älskar dig av hela mitt hjärta och tack för den perfekta dagen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!