Holding on.

Sitter här vid datorn nu relativt pigg. Känner att jag verkligen inte sover som jag ska. För det första så har jag inte lyckats vända tillbaka på dygnet helt och dessutom så vaknar jag upp flera gånger mitt i natten av någon konstig anledning... Det spelar alltså ingen roll hur länge jag sover för jag är ändå inte helt utvilad på morgonen. Det ska bli skönt att jobba 8-15 nästa vecka så att man faktiskt måste upp tidigt för nu ligger jag alltid och drar mig i sängen så att jag ska kunna hålla ut på jobbet till kl. 22.

Har ju kommit ut i drift nu vilket betyder att jag spenderar dagarna med att ta samtal och det går bra! Tycker lite synd om vissa andra som verkar ha förlorat livsglädjen för att de har fått kunder som bara har skrikit eller gråtit i telefon. Jag har också haft vissa som har skrikit men problemen har jag ju kunnat lösa så då har det varit lugnt.

Nu ska jag tagga inför nästa jobbpass och idag är det torsdag så snart är veckan slut! Jag längtar för då ska jag hänga med min kille och bara ta det lugnt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!