Does it have to go?

Sitter på sängen just nu och vill bara stanna hemma och mysa hela dagen (som vanligt dåra) men ska iväg till jobbet om ett tag. Jag vaknade upp idag och kände hur det sved i överläppen. Såg att det började bli en blåsa på läppen igår och imorse fick jag det bekräftat. Nu svider det som fan och det känns som att mina läppar är enorma. Kul grej!

Fick även en avi idag om att jag kan hämta ut ett paket på posten så jag drar dit imorgon och ser vad det kan vara. Det är alltid lika spännande!

Fick även lust att bli av med lite grejjer som jag inte använder så jag kommer nog starta några tradera-auktioner ganska snart så får vi se vad som händer. Mitt motto är för närvarande "har det inte använts på 2 månader behöver jag det inte"... Får se hur det bli när rensningen är igång... "ÅH men den häääär hade jag glömt bort helt!""Den här kommer jag HELT KLART använda nån dag snart!"... suck! Vi tjejer är ju värdelösa på den biten. Borde be killen göra en rensning bland mina kläder.. det skulle gå fort som fan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!