Dance all night long.

Hello fina ni!

Min dag igår började med storstädning av lägenheten. Fixade allt som behövde fixas och som tur va behövdes inte allt för mycket göras då vi har det jävligt rent hemma hela tiden haha! Är ju ett städfreak som fixar allt på en gång... killen tycker att det är gulligt så det är lugnt.

Sedan var det jobb och vi hade slutprovet. Klarade det galant så då blev man på party humör efter det för det fanns inget som kunde förstöra min dag! Efter lunchen fick vi dock veta att vi skulle sitta och ta samtal igen så då vart man ju lite nervös (läs JÄTTEnervös!) men jag kan meddela att det gick jättebra! Fick en kund som inte kunde få över sina kontakter från gamla mobilen till nya på simkortet och han hade en iPhone. Först letade jag runt som en galning på nätet efter guider som kunde visa hur man skulle göra men sen såg jag att killen som satt bredvid mig hade en så jag lånade den och guidade kunden själv och han blev hur glad som helst när det fungerade! Kändes grymt!

Kan ju även berätta att min fina vän Michelle kom från Stockholm för att fira min födelsedag med mig och det va så underbart att få träffa henne igen! Är så glad att hon va me!

Vi (de på jobbet + Michelle) förade hos oss och sedan skulle vi till Hugo men hamnade på Puls. Jag är inget stort fan av det stället men jag hade galet roligt där i fredags. Känns i benen att jag dansade mycket!

Idag har jag städad undan allt, dammsugit och svabbat och sedan drog jag till linköping flygplats för att överraska killen som ÄNTLIGEN kom hem idag och ni skulle ha sett han min haha! Man vart så chockad och glad så det va lätt värt det!

Sedan dess har vi suttit fastklistrade och det känns underbart att ha honom hemma igen. Man känner sig helt nykär när man har varit ifrån varandra så länge som vi har...

Ska gosa med honom nu men nu vet ni varför jag inte harr uppdaterat mer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!