Unit is gone.

Tjena mittbena!
 
Här sitter jag stressad som tusan för jag hade tänkt göra en inlämningsuppgift som ska vara inne på fredag men när jag loggar in på skolans hemsida finns den enheten inte ens med på listan och det måste den för att jag ska se frågorna OCH kunna skicka in den... smsade en fin vän nu och bad henne kolla med sitt login så jag hoppas att det löser sig! Jag tar en kaffepaus så länge hehe.
 
Idag har jag och pojkvännen varit på stan och (hör och häpna) köpt ALLA julklappar för iår! Vi började lite smått och det slutade med att vi hittade något vi var nöjda med till alla som ska få en av oss. Highfive till oss måste jag säga! Efter stan kom Johanna hit för att finputsa på våran powerpoint-presentation som jag gjorde igår för imorgon är det dags för redovising.
 
Nu ska jag plugga vidare för kaffet kickar in men vi hörs senare igen!
 

Apotekarnes Kolsyrad Passionsfrukt = fanta exotic! Smakar exakt likadant kan jag säga er gott folk!
 
Ps. detta inlägg tod nästan en timme att skriva för att jag började göra en massa annat... haha! ds.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!