Tired is just my first name.

ZzzzZzZzzZzzz... jag är så sjukt trött men jag får verkligen inte sova än. Vi åkte aldrig in till stan utan vi gick och köpte mat istället och åk maten framför tvn, riktigt mysigt! Nu är jag i matkoma och jag måste dra bort den sköna filten och resa på mig för att sätta mig och plugga men det är de sista jag vill just nu. En power-point presentation ska göras och så ska en uppgift skrivas klart och jag vet verkligen inte hur jag ska få energi till det men nu är det ingen idé att fortsätta gnälla och slösa tid. Dags att sätta igång! Kanske skriver lite senare igen.
 
 
En bild på vad jag fick av min fina när han kom hem från USA! Han känner mig så väl ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!