There and back again.

Sååå nu är jag tillbaka på riktigt! Kom hem ganska sent i söndags och då bjöd älsklingen på mat och sedan satt vi ihopklistrade resten av kvällen och bara hade det mysigt! Igår fick jag finbesök av Johanna och vi satt i ett par timmar och pratade om lite allt möjligt, precis vad jag behövde och på kvällen såg jag och Robin äntligen the hobbit som va helt... amazing!
Apropå inget så känns det verkligen att julen börjar närma sig för det pirrar i magen och jag känner typ för att gå runt på stan och sprida en massa julglädje men om jag gör det kommer jag bara se ut som en idiot haha!
 
Hittills är träningen och frukosten avbokad från att-göra-listan så nu blir det lite vila innan jag sätter igång med resten! Kommer ett inlägg senare med mina planer för resten av veckan :)
 
 
NT imorse... jag gillar verkligen deras rubriker ibland ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!