Snow me away.

Goddagens!
 
Kan meddela att mitt prov gick såååå bra! Det lönar sig att plugga helt klart. Har ätit lite och tittat på ett avsnitt av Las Vegas och om 10 min är det dags att gå till jobbet så jag vet inte om jag kommer hinna blogga mer innan ikväll men vi får se! Promenaden till skolan måste varit en fröjd för alla andra att se för jag kämpade mig igenom all snö för att ta mig fram och backarna ska vi inte ens snacka om haha. Bambi på hal is... smeknamnet är ju bambi så nu vet ni varför!
 
 
 
Wordfeud är nya beroendet just nu och kolla poängen! Och så en bild på en fin liten kille som ligger och halvsover här bredvid mig <3

Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Ville bara önska dig en bra start på nya veckan!
Hoppas att du får en fortsatt fin måndagskväll :)
Kramis på dig :D

[Svara gärna på min blogg, jag kan inte se svaren annars då det är fel på min inlogg :( ]

2012-12-10 21:29:09
URL: http://mooollys.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!