My baby gave me love.

God...natt?

Här ligger jag i sängen och bloggar och som vi vet så gick det aldrig förut för att min mobil inte ville samarbeta men vad har förändrats nu...? Jag vaknade hemma hos min fina Jennie imorse så mös vi i sängen och gjorde sedan underbart god lunch och sedan var det dags för mig att åka in till stan för att köpa resten av julklapparna till älsklingen men då får jag ett sms av honom där han skriver att jag har en julklapp hemma som väntar och att jag måste skynda hem för att öppna den!!! Sen efter ett tag när jag har stressat runt på stan ringer han och ber mig gå till the phonehouse för att hämta ut ett namosimkort med mitt nr... Killen gav mig en iPhone 5 i julklapp!!!!!!!!! Den är vit och lika fin som i handen som jag drömt haha! Så nu kan jag blogga utan att behöva sitta vid en dator! Min älskling går inte att beskriva med ord... Finaste människan på jorden! <3

Nu ska jag läsa och sen sova så gonatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!