Flying over water for love.

Här sitter jag och försöker bli trött men det verkar inte fungera idag. Robin somnade redan kl. 21 för att stackarn inte känner sig helt frisk men jag började fixa lite här hemma och vips! så var jag pigg. Tänkte att jag skulle visa lite bilder från Tyskland men nu när jag tittade igenom bilderna så visar det sig vara en massa bilder på mat haha! Men ni ska få se ändå. Ni ska även få ett inlägg om hur min vecka kommer se ut men det får bli ett separat inlägg som antagligen kommer upp imorgon för nu måste jag försöka sova.
 
 
Första tre bilderna är från julmarknaden och även den sista bilden. Bild 4-7 är från min och pappas favoritrestaurang som heter Café Extrablatt. Bild 8 och 9 är från Café Frisch som har dom godaste mackorna jag har ätit. Mackan på bilden innehåller mozzarella, tomat, sallad, smör och någon dressing (ingen aning vilken!). Mackan är obligatorisk varje gång jag är där!
 
Måste säga att jag saknar ihjäl min pappa. Han är den bästa pappan man kan önska sig och jag är hel solklart pappas flicka!
Godnatt på er nu <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!