Christmas is approaching with big steps.

Hello there!
 
Nu har vintern kommit till Norrköping och jag måste erkänna att jag gillar det! Jag gillar att det är lagom mycket snö ute så att allt glittrar vitt men vi slipper allt slask, jag gillar att julen är nära och att det är julstämning vart man än vänder sig och sist men inte minst så gillar jag att somna på kvällarna till ljuset av alla adventsljusstakar som lyser upp här hemma. Igår drog jag och Robin fram allt pynt så nu är det underbart fint här hemma hos oss och det enda som fattas är julgranen och våran ljusslinga ute på balkongen! Ljusslingan åker nog fram ganska snart men julgranen får vänta ett tag till. Har inte bloggat på ett tag så jag hade tänkt beräta lite om vad jag har haft för mig men nu när jag sitter här för att skriva allt så kommer jag inte på något! Så typiskt. Ni får se några bilder iallafall!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!