One year filled with love.

Nu är jag hemma efter en kort jobbdag så vad ska jag skriva om nu? Jo, jag tänkte passa på att berätta om min och Robins 1-års dag! Jag jobbade natt då så på lördagen kom jag hem på morgonen runt åtta tiden och jag la mig direkt och mysade ner mig hos min älskling. Finns ju inget mysigare! Jag vaknade fyra timmar senare av att någonting prasslade och när jag öppnade ögonen såg jag bara en massa rött. Öppnade ögonen för att se vad det var och då såg jag fem röda rosor som låg på mig och så stod Robin och bara log mot mig. Det fanns även ett fint litet kort som fick mig att smälta på fläcken. På kortet stod det "Jag kommer älska dig till den sista rosen vissnar// Robin Isbjörnen Jansson". Jag blev lite paff först för min första tanke var ju hur fan ska jag hålla dessa rosor vid liv resten av livet men så var det ju inte... Den rosen som kortet satt på var gjord av siden vilket innebär att den aldrig vissnar. Hur underbar kan man bli?! Det var den finaste presenten och mest romantiska jag någonsin sett. Efter det så gjorde vi iordning oss och körde till Söderköping för glass stod på schemat. Vi hade länge pratat om att vi skulle till Smultronstället. Det var en helt perfekt dag med en massa fina ord, romantiska blickar, underbara kramar och kyssar, rosor och glass och det är perfekt för mig!
 
 
Observera att den lilla Hello Kitty-glassen är min och inte ens DEN kunde jag äta upp och Robin som kan äta glass i stora lass lämnade lite av sin. Vill dit snart igen, iallafall innan säsongen är över!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!