Birthday fun!

Godkväll alla fina därute!
Nu var det ett tag sen jag skrev här men jag har haft fullt upp så då får bloggen tyvärr lida. Min helg bjöd på fest då min fina blev hela 22 år gammal. Jag hade tänkt överraska honom med frukost på sängen men dumt nog så hade jag ju tackat ja till jobb den morgonen så det kändes inte bra att väcka honom kl. 6 med frukost på sängen för jag vet ju att han inte ens kan äta frukost direkt efter att ha vaknat. Jag är helt tvärtom! Jag vaknar av att magen kurrar haha! Kl. 00.00 natten till lördagen grattade jag honom och gissa om han blev överraskad för jag hade somnat men ställt väckarklockan för just det. Flög upp ur sängen, kramade och pussade på honom massa och sedan somnade jag igen. Dagen efter så stod jobb på schemat och sedan var det hem för att börja fixa inför kvällen. Det blev riktigt lyckat! Den perfekta festen kan man säga och Robin var nöjd som satan och det var ju det viktigaste! Fick även finbesök av mina tjejer från stockholm som kom för att fira Robin. Så underbart att samlas alla igen.
 
 
Ps. snodde bilderna från fina Carro! <3

Kommentarer
Emma

Snyggaste bilden på mig ;D <3

2012-09-27 09:36:41
URL: http://emmastarfighter.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!