Summary of lost days.

Jag har varit sämst men jag har haft fullt upp så bloggen har fått lida tyvärr. Kan börja med att berätta hur underbart det va när min mamma och styvpappa va här. De bor ju i Tyskland så söndagen kom dom hit och stannade till onsdagen. Vi gjorde allt från att shoppa till en heldag på Kolmården som otroligt nog hade öppet men det va inte det jag vill berätta om utan i tisdags så kom killens pappa och hans fru över på fika så våra föräldrar skulle få träffas och det gick hur bra som helst! De älskade varandra och planerade nästan att ses i tyskland nästa gång haha! Dessutom så pratade dom om oss som att vi skulle gifta oss när som helst och det är bra för alla som träffar oss märkaf att vi har hittat rätt och så är det verkligen. De åkte på onsdagen som sagt och sen dess har jag jobba 10 timmars pass så det har inte varit så mycket tid över till annat men nu är helvetes veckan över med jobb för nästa vecka jobbar jag 16.30-00.00. Blir att cykla till jobbet då... yes, jag skrev cykla för jag fick nämligen en cykel av föräldrarna!!! Nu behöver jag inte tänka på att passa någon buss och inte heller att busskort måste köpas. annars har dagarna bestått av myskvällar men killen och även bowling.

Min fina mamma och styvpappa Titu

Delfinshowen på Kolmården som va otrolig! Vill nästan bli delfintränare... ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!