My easter.

Ska även berätta om hur vi firade påsk. Jag och Robin (ska börja skriv hans namn för han nämns ju i varje inlägg här) vaknade upp på morgonen och började leta efter våra påskägg som vi hade gömt. Vi hade gjort en tipspromenad åt varandra så det va jäteroligt att gå runt och leta efter lappar som ledde till påskägget! Robin va så söt som hade satt lappar på katternas halsband och de brydde sig inte ens. Normalt hade de försökt slita av sig lapparna och tugga sönder dom men icke sa nicke, dom va hur duktiga som helst. Sedan satte vi oss och började äta godis då Robins regel är att på påskdagen får man äta godis precis när man vill. Jag klagar verkligen inte! Efter det gjorde vi iordning oss och blev hämtade at Robins pappa som körde ut oss till deras hus. Kvällen spenderades med hans pappas familj samt faster och hennes man och det va en av de roligaste kvällarna jag varit med om! Vi drack vin, åt trerätters och spelade plump och pictionnary. I slutet så va det jag mot Robin och vi (dvs. tjejlaget) vann! Jag fick höra efter att Robins faster tyckte om mig mycket efter och att hon sa att vi passade perfekt ihop, alltid kul att höra! Vi ska nog åka och hälsa på dom i Eskilstuna någon dag.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!