Life without sugar? no way!

Slänger in lite bilder på vad jag åt i måndags eftersom att jag har varit så seg med bilderna här i bloggen. Hade t.o.m lagt in alla bilder på datorn men varje gång jag ville blogga kom någonting i vägen som t.ex. att man va tvungen att springa till bussen för att hinna till jobbet... ;)

Lite suddig bild men killen hade slängt ihop lövbiff (och inte lövfärsbiff som jag skrev tidigare, fråga mig inte var jag hade fått det ifrån!) med klyftpotatis och sedan var det även tsatsiki till! Så gott!



Efterrätten bestod av donuts. Att vi inte rullar fram är ett mirakel.

Idag köpte vi även påskgodis till våra påskägg som är gigantiska enligt mig men vi är nöjda! Ska bli så kul med påsk, längtar!

Kommentarer
v

de där såg sjukt gott ut!:)

2012-04-11 23:52:08
URL: http://vendelasonly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!