Movie-night.

Sitter och tittar på District 9 med pojkvännen som LOVADE mig att den här filmen slutar bra för jag ville inte se den annars och nu är den snart slut och jag kan ju säga att det inte ser ljust ut för huvudpersonen... Åter ställde jag frågan "slutar den här verkligen bra?!" och till svar får jag "jag kommer faktiskt inte ihåg längre"...
Lovely!

Jag kan ju hålla med om att den är spännande så jag har ju inte slösat bort tid men fyy jag hatar sånna här filmer när de slutar dåligt! Precis som The Mist. Ville rycka ut varenda hårstrå från skallen när jag hade sett den :P


Jag fortsätter hålla tummarna för ett bra slut. Behöver ju inte vara så att alla lever lyckliga i alla sina dar men hjälten får gärna överleva så är jag nöjd!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!