Inflyttningsfest.

Nu sitter jag och bara tar det lugnt framför datorn hos pojkvännens pappa medan han fixar lite grejjer som han skulle hjälpa sin pappa med. Känner att magen kurrar för fullt för jag har inte ätit nåt sen min tidiga lunch så det börjar bli dags nu ;) Idag blev det zumba i 45 min vilket va jätteskönt och roligt men det resulterade ju i att jag inte kan sitta ordentligt eller låta någon röra mina lår för att det gör så svinont! men det är ju bara bra så jag ska sluta klaga :P

Fick en massa snygga ögonskuggor av zannie (killens pappas fru) så jag är glaaaad nu och redan sugen på att testa alla nya färger men efter den här helgen vilar vi nog lite innan det är dags att festa igen! grymt rolig helg va det iallafall!!!

Vi började kvällen hos oss med förfest-spelet och sedan blev det lite mer röjj (läs: mer dricka) när fler och fler började droppa in. Alla va fulla och glada när vi drog ut till Puls för att dansa och jag kan säga att det vart en otroligt lyckad kväll! Vi va väl hemma runt 2 på natten så det vart inte för sent heller! Hade tre kompisar som sov hos oss också för att de kom till oss från Stockholm och jag kan säga så här... det skulle vara 4 pers men en försvann på andra nattliga äventyr haha!

Avslutar inlägget med två bilder från kvällen:

Min älskling i mitten med Marcus till vänster och Calle till höger.

Jag och Calle gör "tigern".

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!