Waste of space.

Ur Metro idag:

"En irländsk kvinna säger att hon inte lyckas registrera sin födelsestad på Facebook. Enligt henne sätter sajten stopp för hennes försök eftersom hon kommer från Effin.

Teorin är inte helt otänkbar eftersom "effin" även är slang för den grova svordomen "fucking". Men för 47-åriga Ann Marie Kennedy är det också namnet på hennes hemstad.

– Jag är en stolt Effin-kvinna. Det finns andra Effin-människor världen runt, och de vill kunna skriva att Effin är deras hemstad, säger hon till Washington Post.

Facebook har vägrat acceptera stadens namn sedan Ann Marie Kennedy försökte första gången i juni i år och nu för hon en kampanj på sajten.

– Före svordomar blev populärt var Effin ett ganska normalt ord, säger hon."


GET A LIIIIIIIIFE!!! Hur orkar människor! Satt och läste lite olika tidningar och började bara garva när jag såg det här... men men!

Idag jobbar killen från 13 till 22 så jag har en massa dötid men jag ska nog hitta nåt kul att göra! Nu ska jag fixa naglarna iaf eller kanske är bäst att städa innan man fixar naglarna ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!