Still awake.

Sitter på sängen och bloggar istället för att sova men jag är helt ärligt talat inte trött, inte alls! jag va trött runt 18 tiden idag men sen försvann det bara. Det är inte så bra för skulle jag få jobb snart så skulle det bli riktigt jobbigt för mig att ta mig upp i tid men det ska vi nog lösa! Är säkert så pepp första dagen på jobbet att jag inte sover alls natten innan ;)

En sak har jag fastställt iallfall... räkna får är bullshit! Det går ju inte alls eller så är det jag som gör fel men det känns inte som att det ska finnas flera sätt if you know what i mean! Jag måste verkligen vara trött för att jag ska kunna somna. Jag kan inte bara lägga mig för att det är sent och sen slappna av och bara somna utan jag måste verkligen vara TRÖTT. Om jag är trött somnar jag på nolltid.

Okej, vi kan konstatera en till sak... jag är nog trött för hela inlägget handlar om sömn så jag testar och säger härmed GODNATT :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!