Soon.

Snart är även denna vecka slut och snön har redan fallit så jag är faktiskt lycklig! Vaknade imorse när pojkvännen drog till jobbet, tittade på mobilen och fick se ett sms... Fick veta senare att stackars Thuy har legat sjuk hela natten :'( Håller tummarna att hon mår bättre snart för hon är verkligen inte en person som gillar att sitta still och dessutom ska hon ha herrbesök i helgen ;)

Min dag bestod av att gå till banken för att aktivera mitt nya bankkort som kom med posten i måndags och sedan gick jag och köpte honung till killen som har fått höra att det är det bästa rengöringsmedlet för ansiktet så vi ska börja testa det!

Just nu sitter jag och försöker boka biljetter till stockholm eftersom att jag ska flyga till Tyskland från Arlanda... krångligt som fan men det ser ut som att det går att lösa ändå!

Avslutar med en bild på världens sötaste katt, Sheldon <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!