Perfect.

Nu är alla julklappar inhandlade och jag är glad glad glad! Sprang runt på stan för att fixa det sista med julklapparna till min kära pojkvän men eftersom att han läser den här bloggen så kan jag ju inte skriva vad jag har köpt så jag lägger upp bilder på det senare! Jag blev iallafall hur nöjd som helst och det tror jag att han också kommer bli för det är saker han verkligen kommer använda men inte har önskat sig!

Va inne på vägledningscentret idag också för att höra om lite utbildningar men fick inte så jättebra nyheter då utbildningen jag vill gå inte startar förens i höst nästa år så det blir att jobba iallafall ett tag till så nu hoppas jag stenhårt på jobbet på skandiabanken!!!

Igår kom min älskling hem med ett stort paket som innehöll en av presenterna till mig och nyfikna och knäppa som vi är (tack o lov att BÅDA är det!) så kunde vi inte hålla oss så jag fick öppna paketet igår...
Jag fick en helt ny laptop... jag blev helt stumm, kunde inte få ut nåt ord förutom att jag ville börja grina för att jag va så lycklig! Han köpte en dator till mig eftersom att han visste att min gamla va riktigt gammal och inte fungerade som den skulle... Jag säger det igen: jag har världens bästa pojkvän <3 <3 <3

Denna fick jag!!! :D

Nu ska jag fixa lite hemma för ikväll ska vi iväg och käka middag borta och dricka lite vin men innan det blir det lite julmys för han ska nämligen få sina julklappar :D

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!