No judging before trying.

Tänkte testa att mobilblogga med min sega mobil och jag kan ju säga att det tog mig nästan 5 min att för logga in på blogg.se! Illa! Nu sitter jag på bussen och har tråkigt som satan för jag försökte läsa men började må illa efter några minuter. Lyssna på musik går inte heller eftersom att detta är en gammal mobil utan spotify och min ipod ligger hemma någonstans... Suck! Att prata med någon på bussen verkar inte heller vara något alternativ då alla är pensionärer som somnade 2 min efter att vi åkte ifrån norrköping, dvs. de som inte redan sov innan det! Försöker titta ut och roa mig men det är mörkt ute och jag ser inte ett skit. Det är nu det känns ensamt utan min kära pojkvän! Han kan alltid få mig på bra humör! Näe, nu ska jag sluta deppa för annars blir allt bara värre. Hmmm... Nu vart jag hungrig också. Over and out!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!