Cozy.

Godmorgon folket!

Sitter på sängen med datorn i knäet efter en underbar frukost. Idag är det tvätt som gäller från kl. 13 och det ska bli så skönt att få bort all smutstvätt, inte för att det är mycket för jag har varit duktig och tvätten en gång i veckan utan det är bara tråkigt att hålla sovrummet rent när man ändå ser högen med smutstvätt i hörnet...

Läste preics i Metro om familen som fick hem en telefonräkning på 410 000 kr... det hade tydligen blivit ett fel hos tele 2... jag hade fått en hjärtattack på fläcken om det hade hänt mig för jag vet ett och annat om skulder och det hade varit en skuld för livet föär mig! fyyyyyyy vad hemskt att se den summan på fakturan! Det har hänt mg en gång att det har blivit fel och som tur va så ringde jag företaget och kollade upp det innan jag betalade in för det slutade med att jag bara skulle betala en tredjedel av det!

Nä, nog om tråkiga saker som fakturor!!! Nu ska jag spela The Sims :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!