Interview.

Kom nyss hem från en jobbintervju och jag säger bara: tåll tummarna som ni aldrig hållt tummarna förr!!!
Jag kommer vara världens lyckligaste tjej om jag får det här jobbet! Eller okej, min fina kille gör mig redan till världens lyckligaste tjej men jag skulle gråta av glädje om jag fick det här jobbet! Då blir jag receptionist, konferens och hotellvärdinna för Siemens i Finspång, nice??? YES!

Intervjun gick hur bra som helst och det är en till tjej som ska på intervju men jag hoppas verkligen att jag får det! Han som intervjuade mig verkade jättepositiv och väldigt imponerad och jag VET att jag skulle passa in bra där för jag brinner för den typen av tjänst.

Det är väl det jag har gjort idag kan man säga :D

Jag och min pojkvän har så kallade mystorsdagar och det betyder att vi inte är med andra då utan bara myser, ligger och snackar om allt mellan himmel och jord, kollar på film eller serier och äter god mat men nu ringde han och sa att han jobbar kväll imorgon så det blir mys idag istället och dessutom börjar han 13.00 imorgon så vi får sova ut tillsammans så jag klagar verkligen inte! :D Tycker att det är viktigt att man kan ha kul med sin partner och det har vi verkligen. I helgen låg vi nästan på golvet och kippade efter luft för att vi skrattade så mycket och det roliga är att vi inte ens vet vad vi skrattade åt :P Han är helt perfekt min älskling!

Näe nu ska jag inte prata vidare om honom för det kanske inte är roligt att läsa för er andra men jag önskar er iallafall en mysig kväll så uppdaterar jag lite senare om jag kan slita arslet från soffan då ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!