I forgot you.

Kom precis på att jag inte har bloggat på hela dagen idag! Jätteskumt för annars är det ju så att man kommer på att man ska blogga men inte orkar så man hittar på något annat istället men jag har inte tänkt någonting alls på bloggen idag! Weird...

Cupcakesen igår blev iallafall en hit och peparkakorna blev som de blev (de ligger fint på ett fat just nu men varken jag eller killen har någon lust att äta dem;)). Kan också säga att cupcakes är... slut! haha!
Tog några bilder med Thuys kamera som hon sen tog med sig till stockholm så bilder kommer upp senare men de vart riktigt fina!

Idag har jag... hmm... tittat på True Blood som bara blir bättre och bättre och spelat the Sims 3! Jaaaa, nörd tänker ni nu men det är ju kul :) klarade hela Harry potter spelet så nu är det the sims ett tag innan jag börjar med nästa hp spel ;)

Näe, nu sitter jag och gäspar så det är väl lika bra att sova!

JUSTE! På onsdag är den stora intervjun, på torsdag åker jag till stockholm och hänger med thuy och på fredag drar jag och killen till TYSKLAND! kommer bli underbart att få träffa föräldrarna igen och även få resa med älsklingen! :)

Heidelberg, staden där mina föräldar bor




Kommentarer
En blogg om Kevin

Gud vilken sagostad! Ser otroligt vackert ut!

2011-12-20 20:29:10
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!